Zwroty i reklamacje

1. Sklep internetowy WWW.GAWROSZKA.PL akceptuje zwroty zakupionych towarów.

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki Kupujący ma prawo zwrotu. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika.

3. Aby dokonać zwrotu towaru lub złożyć reklamację należy uzupełnić formularz zwrotu towaru (formularz do pobrania TUTAJ), dołączyć paragon sprzedaży i komplet umieścić w paczce ze zwracanym towarem. Towar należy odesłać na adres:

GAWROSZKA Karolina Szymczak
ul. Legnicka 21,
41-811 Zabrze  
tel. 512 573 767

Do przesyłki należy załączyć PARAGON SPRZEDAŻY oraz FORMULARZ ZWROTU TOWARU, brak któregokolwiek z elementów będzie skutkował odesłaniem towaru do nadawcy, NA KOSZT NADAWCY.

4.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

5. Sprzedający rozpatrzy każde żądanie zwrotu/reklamację W TERMINIE DO 14 DNI. Prosimy zachować nr nadania przesyłki zwrotnej, aby móc samodzielnie kontrolować w firmie kurierskiej czy dotarła ona do odbiorcy. Należność tyt. zwrotu towaru zostanie rozliczona nie później niż do 14 dni kalendarzowych.

6. Jeżeli Konsument zwrócił zakupiony towar, koszty wysyłki są po stronie kupującego. 

7. Sprzedający nie przyjmuje zwrotów towarów odesłanych do sklepu za pobraniem.

8. Sposób opakowania oraz przewożenia towarów odsyłanych Sprzedającemu powinien odpowiadać ich właściwościom (odpowiednie zapakowanie i zabezpieczenie towaru).

9. Sprzedający prosi o zwrot towaru w takiej formie, w jakiej Kupujący go otrzymał -WSZELKIE ŚLADY ZABRUDZEŃ (tak od zewnątrz jak i od wewnątrz produktu) spowodują negatywne rozpatrzenie zwrotu towaru pod względem jakościowym. Prosimy zatem o bardzo dokładne sprawdzenie zwracanych towarów uprzednio przed odesłaniem ich do sklepu.

10. Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.

11. Jeżeli kupujący odmówi przyjęcia wcześniej opłaconej przesyłki, będzie skutkowało to zwrotem środków pomniejszonych o koszty wysyłki paczki, jak również jej powrotu do nadawcy.